
Reviews
Jt
1 month ago
3.0

Janne N
2 months ago
2.7
En tästä suuremmin innostunut

msjogren
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport2 months ago
4.0
Tosi vaalea olut. Skumppamainen kuten joku olikin jo maininnut. Hunajaa en maista mutta joku vaahtokarkkimainen kiva makeus tulee läpi kuten myös yrtit. Yrtit tässä hyvässä sopusoinnussa, miedosti ja aavistus vain.

Mikko H
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport7 months ago

3.3
Pitkään ollut jemmassa kaapissa,oma tuliainen. 3/26 parasta ennen,juodaan pois.
Todella kirkas ja reilukuplainen juoma, kuin skumppaa.
Tuoksussa on lähinnä hunajaa. Makeaa. Kuohuviini vähän tulee mieleen,sellaista happamuutta.
Maku on alkuun raikkaampi, hapotus tuo mieleen edelleen kuoharia. Kuitenkin hunajainen makeus ottaa nopeasti valtaa. Loppua kohti hunajan mukaan tulee viipyilevää yrttisyyttä mukaan. Lopussa on hieman reilu alkoholi aistittavissa, vähän tunkkaisen oloisena.
Tosi jännä juoma,vois oikeesti mennä kuoharin korvikkeena. Lämmettyään parempi,kun eri maut avautui vähän,kylmänä maistui vain hunajan makeus ja pieni viinaisuus.

Mikko M
7 months ago
1.0
Myyjän myyntipuhe piti paikkansa ja kysyikin toistamiseen että oletko varmasti ostamassa kyseisen tuotteen. Hapanta, hieman yrttistä ja väri siiderin oloinen.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

2.3
Läpinäkyvää kamaa. Kuiva ja yrttinen. Ei mikään oma lemppari ainakaan.

Miika
@ Labietis Centrāltirgus1 year ago

2.4

Lauruus
@ Nurme Bar1 year ago

3.6
TuomasT
1 year ago

3.2
Varmaan ihan kuranttia kamaa mut ei mun makuun.

Tomi V
2 years ago

3.4
Mielenkiintoisen makuista, hyvää jopa.