
Reviews

Markus
@ Spezial Keller10 months ago

3.9
Brauerei Spezial - Weißbier Prösterchen
Kurz-Bewertung. Mit Freunden in Bamberg. Mehr Zeit zum Biertrinken. Es ist:
🌈bernsteinfarben, trüb
🌼weiß, wenig ausgeprägt, stabil
👃Gewürznelke
😋cremig…
….ist der Antrunk. Dann reife Banane mit angenehmer Rauchnote. Zurückhaltende Kohlensäure macht es angenehm süffig. 3,5/4/4
Hoorutka
@ Brauerei Spezial1 year ago

3.3
Huh huh, onpas kiva savuvehnä, ja niin helposti juotava, lecker.
Sami
@ Brauerei Spezial1 year ago
3.0

Rufuel
@ Brauerei Spezial1 year ago

3.3
Tämähän on jo himpun banaaninen. Oikein hyvä jee. Hyvä hyvä ☝️

alakoskettele
@ Brauerei Spezial1 year ago
3.6
On kyl hyvä. Lievää savua. Mutta sopivan raikas vehnäolueksi. Käy

Ville K
@ Brauerei Spezial1 year ago

3.5

Svenner
1 year ago
3.2

BierWedel
2 years ago
3.8

Beerboy
2 years ago

3.3

Lauri
@ Brauerei Spezial2 years ago

4.5
Oranssisen ja kullankeltaisen vaaleanruskeaa ja sameahkoa. Runsahko ja pilvisen pienikuplainen vaahto.
Tuoksu makean vehnämaltainen, makean banaaninen ja kevyen aprikoosinen, fenolinen ja esterinen.
Maku maukkaan ja makean vehnämaltainen ja viljainen, makean banaaninen ja hedelmäsoseisen aprikoosinen, kevyen esterinen ja fenolinen sekä lähes katkeraton.
Oikein hyvät ja tasapainoiset sekä hyvin omalaatuiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kevyen öljyisen pehmeä ja hiilihappoinen.
Oikein maukas, mukavasti juotava ja varsin omaperäinen vehnä. Hieno olut!