
28 ratings
Tori Jõesuu Siidri- Ja Veinitalu
Estonia
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Raudsepp M
3 months ago
2.2

Ltn. NaCl
5 months ago
3.3
10 vuotiaanakin vielä hyvää ja tavallaan tyylikästä siideriä. Intensiivinen ja edelleen hapokaskin.
Aki L
8 months ago
3.5

JUSTINJAYB
@ Põhjala Brewery & Tap Room1 year ago
2.8

Ltn. NaCl
2 years ago
3.8
Tyylikäs ”samppanjametodi” siideri Virosta. Ja kuusi vuotiaana suorastaan vuosikertakamaa.
Kuiva, hapokas, vihreää omenaa, paahteisuutta ja tyylikästä makua riittää, vaikka hapokkuus meinaa jyrätä. Hyvin kuohuviininäinen.

Ltn. NaCl
2 years ago
3.0
Iso epäilys ananaksella maustettuihin juomiin, mutta tässä ananas suht ok, vaikka selkeänä maistuukin. Menee siis ananaslimpparista, mutta omenakin maistuu. Odotuksia parempi, mutta ei tee minusta vieläkään ananasjuomien kuluttajaa.







