Pivovarna Pelicon
321 ratings
Pivovarna Pelicon
Slovenia


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Euan O'Connor
Euan O'Connor
@ England Pub
5 days ago
4.0
That T'was crazy! Almost blackurrant in flavour yet hints of toffee were noted. I know the Slovenians aren't up to much, but this is something.

Post author: Riku K
Riku K
19 days ago
3.6
Slovenian oma tuontia. Ostettu ruokakaupasta. Ilmeisesti panimon lippulaiva olut. West Coast IPA. Parasta ennen 30.4.27 Vaahto on paksua ja pysyvää. Erittäin tyylikästä. Väri on kullan keltainen ja utuinen. Perinteinen ipan väri. Tuoksu on kyllä puhdas. Löytyy mallasta, pihkaa, aavistuksen karamelliä, on mäntyä, greippiä, ananasta, sitrusta, jopa pientä maitosuklaata. Raikas ja intensiivinen tuoksu. Lupaa kyllä miellyttävää olutta. Maku on kyllä ihan kiva. Perinteinen mallas esillä. Sitrusta, greippiä, pihkaa, mäntyä, aprikoosia, appelsiinia, greipin ja sitruksen kuorta. Aika klassiset Westin maut. Hyvin juotava ja helppo IPA. Ei mitenkään kovin katkera. Raikas juotava. Kaikkien juotava IPA. Helppo runkoinen ehkä vähän piippuun jäävä. Mutta hyvä kyllä silti. Toisaalta voltit vaan 6% niin maut ja runko sille volteille tyypilliset. Tasapainoinen olut. Ja laatua ilman muuta. Alkuun maut kyllä iskee mukavasti mutta loppuun asti maut ei kanna. Erittäin miellyttävä olut kaiken kaikkiaan pienistä puutteista huolimatta. Tasapaino on loistava. Hyvin harmiton, helppo, tasapainoinen mutta aavistuksen piippuun jäävä laatu Westi. Lämmetessään tämä oli vähän tympeä. 3.6.

Post author: JUSTINJAYB
JUSTINJAYB
@ Sir William's Pub
24 days ago
3.9

Post author: Riku K
Riku K
1 month ago
3.6
Tämän pitäisi olla joku kova panimo Sloveniasta. Ostin huoltoasemalta. Parasta ennen 28.2.27 Tyylikäs perus vaahto tarjolla. Väri on kupari ja utuinen. Tuoksu on aika maltainen ja katkero humalainen. Niin tämä on Styrian Wolfista. Kukkaisuutta, tummaa mallasta. Tuoksu ei vakuuta. Maku kyllä ihan jees. Kiva parfyymi ja kukkaisuus. Old school tuote tämä silti vahvasti on. Maku on silti pehmeä. Tummempaa kaakaomaista mallasta, kivasti sitrusta, pehmeää katkeroa, jotain appelsiinin kuorta ja joku ujo mango viba. Ei tämä huono ole vanhan liiton menosta huolimatta. Ihan kyllä runkoa on voltteihin nähden. Mutta hyvin. Old school. Itselle ei silti ihan näin old school toimi. Hyvin tehty silti. Mielellään tämän juo. Loppua kohden parani.

Post author: BertyM8
BertyM8
3 months ago
3.8
A nice dark ale 👌 Coffe and burnt oats aroma.