
5 ratings
Open Air Brewing
Japan
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Jiimies
@ Midnight International3 months ago
3.7
En ole ennen ollut kerrostalon asuntoon perustetussa baarissa! 😄
Vaalea, utuinen.
Tuoksussa vaimeaa hedelmää.
Pehmeä kärki, makeaa hedelmää runko kypsää hedelmää. Jälkimaku ylikypsän imelää hedelmää.

Sami S
@ Binge1 year ago
4.0
Alkumaku painottuu vadelmaan, välissä tulee stoutin kahvi/pähkinä ja jälkimaussa suklaa.
Jonas
@ Isetan department store Shinjuku2 years ago
3.8
Samea ja simamainen. Taitaa mosaicin maku tuoda mukanaan kivaa vivahdetta, joka muodostuu pehmeämmäksi kuin tätä näpäkämmät ipat. Varsin omaperäinen - ihan hyvällä, luulisin.





