
6 ratings
Barelds & Sabel
Belgium
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Wesleyjochijms
10 months ago
3.5
Lekker maar werd er niet mega hitsig van
Elco
1 year ago
1.9
Geur van ijzer en pure chocolade. Smaak doet denken aan witte kool. Verrassend… maar of Paulien lekker is?

Sir Guru Kabu
@ Bierloods222 years ago
3.7
Makeahko blond ale.
Hedelmää löytyy mausta.
Hiilihappoa on jonkin verran.
Jälkimaku on edelleen hieman makea, kevyesti katkeroinen ja aika hiivainen.
Ei hassumpi blondi, vaikka tummaveriköstä tykkäänkin.






