
52 ratings
Ölsbo Gårdsbryggeri
Sweden
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

J.Olin
5 days ago
2.5
Mycket kolsyra mycket fyllnad för att vara låg procent god öl

Tarzan
6 months ago
1.5
En bland de sämre julöl jag druckit, kommer inte köpa den igen!

Igge A
@ Himmelsby Spa & Recreation1 year ago
2.0
Väldigt mycket kolsyra, lite kvarvarande jästsmak och grumlig.
Den är okej men tyvärr lite vattnig.

Igge A
@ Himmelsby Spa & Recreation1 year ago
2.0
Väldigt mycket kolsyra, lite kvarvarande jästsmak och grumlig.
Den är okej men tyvärr lite vattnig.










