De Kromme Haring
313 ratings
De Kromme Haring
Utrecht, Netherlands

Utrecht Microbrewery and Brewpub run by brewmaster Stephen Grigg and beer-afficionado Gijs van Wiechen. We love well-made beers and happy and diverse yeasts (and hops and malts too).

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Walrus76
Walrus76
@ Hoptimaal
9 days ago
3.4

Post author: Erika L
Erika L
@ Hoptimaal
9 days ago
2.8

Post author: Juski
Juski
@ Hoptimaal
13 days ago
3.5
Mietin, että mikä tässä oli jotenkin outoa, mutta tässä olikin suolaa. Tosi kirpsakan sitruunainen ja tosiaan myös suolainen. Jotenkin elementit kohdallaan holittomaksi: tuo reipas sitruksisuus ja suolaisuus toimii yllättävän hyvin. Uskoisin, että toimii helteillä loistavasti 👌🏼

Post author: Tumppi
Tumppi
@ Pendergast
13 days ago
3.5

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
15 days ago
4.0
Tämän vuoden Whale Shark tarjoilee humalakombona Pop Cryon ja Mosaic Cryon. Samean keltainen, todella nopea vaahto. Suutuntuma on suht täyteläinen, pienikuplainen, ryhdikäs ja humalaisen mehuisa. Runko medium plus. Maun puolella greippiä, sitruunaa, passionhedelmää, persikkaa, mustikkaa ja pientä hopburnia. Aika tuhti tapaus tällä erää mutta selkeästi myös juotavuutta on mietitty. Nostan napsulla.

Post author: Jiimies
Jiimies
@ My Wonderful World of Beers
2 months ago
3.6
Tais olla viimeinen vaimon tuliaisina tuoma tölkki menossa käyttöön. Vaalea ja utuinen. Tuoksussa vaimeaa hedelmää ja hiivaisuutta. Rapsakan maltainen kärki pienellä hedelmäisyydellä. Rungossa pientä hapokkuuttakin. Jälkimaku hieman sekava ja hiivainen.

Post author: Markku B
Markku B
@ Hoptimaal
2 months ago
3.8
Hemmetin hyvä westis

Post author: Markku B
Markku B
@ Hoptimaal
2 months ago
3.6
Oikein rapsakka lager

Post author: jerome
jerome
3 months ago
3.0
La torréfaction prend le dessus sur l'amertume/ le houblons mais c'est un bel équilibre

Post author: Clemi
Clemi
3 months ago
4.0
Une bière au café et pas une stout, étonnant. Le goût est pas trop fort mais bien présent, j’aime bien