
IBU:18
Reviews

Jo Iso P
@ Alko Virrat13 hours ago

3.0
Kirkas hieman katkeran makea Heinänen ja voi kun lämpenee.
Yrjajan
@ Alko Prisma Kosila3 days ago

3.5
Viljainen maku. Aavistus makeutta. Taattua saksalaista laatua

TJA
@ Alko Huittinen4 days ago
3.3
Yorma
@ Prisma Itäharju6 days ago

3.4
Makea ja viljaisa perusgermaani juhannuksen ruokapöytään. Toimii ihan hyvin. Pitkä jälkimaku.
Blackstarastronaut
@ Alko Redi8 days ago

3.4
Ruuanlaittoa vaelluksen päälle juhannuksena.
Kyllähän tämäkin kalja maistuu. Tasapainoinen ja maukas, ei kuulas muttei tunkkainenkaan.
Hyvää juhannusta kaikille pinttiläisille! 🍻🍻

BeerViking
8 days ago
3.0
Jyrki L
@ Alko Eteläväylä Pori8 days ago
2.8
Pullosta, kellanruskea, ohut vaahto, kepeä maltainen, raikas

Simpuli
@ Alko Hyvinkää Willa8 days ago

3.4

Soininen E
9 days ago
3.3

Toni
@ Alko Prisma Joensuu9 days ago
3.2
Tämmöinen aika perus saksalainen olut, hyvin maistuu silti.
0,5 plo