
820 ratings
3.6
Weihenstephaner Korbinian
7.4% Doppelbock
Our Korbinian, the full-bodied, dark Doppelbock with light brown foam, wins beer-lovers over with a balance of fruity hints of plums and figs, a dark malt aroma - reminiscent of toffee, nuts and chocolate. Its roasted flavour goes well with smoked meat and fish as well as venison and poultry. Brewed according to our centuries-old brewing tradition on the Weihenstephan hill.
IBU:32
Reviews

martinreed
@ Kommprobier Langenargen24 days ago

3.8

Inferno
@ K-Citymarket Rauma1 month ago

3.0
Makean siirappinen sekĂ€ maltainen saksalainenđ©đȘvoimađȘolut, joka avattaessa kuohahti pullosta! Parasta ennen pĂ€ivĂ€ys tĂ€nÀÀn ( tarjous hyllystĂ€ aikoinaan ), eli meinas tulla kiirusđ
. Perjantai iltaan taustalla horrorđ±metalliađ€germaanienđ©đȘtapaanđ¶đ”đ¶ !

THauturi
@ K-Citymarket Ideapark SeinÀjoki2 months ago

4.0
Tumman mahonkinen,sumea juoma senttisellÀ vaahdolla.Tuoksu antaa siirappisen suklaista maltaisuutta.Ensipuraisu suklainen mutta liian kylmÀ,annetaans olla.
No niin,malta kauaa ootella,tulee vanhalla miehellÀ kohta vÀsy.Maku vahvan suklaisen maltainen,Toffeinen,leipÀinen,hieman pÀhkinÀinen sekÀ kuivan luumuinen.Oikein maittavaa.

Jeb's
@ Pick n Pay Pori2 months ago

4.5
Vahva tumma olut missĂ€ ei alkoholi maistu, makeahko ja maltainenđ„
Temppu
3 months ago
1.5

Mister Stout !
3 months ago

5.0
Comme la derniĂšre fois ou j ai dĂ©gustĂ© ce breuvage divin je rentre d un match de rugby ou la biĂšre de la buvette piquait lĂ©gĂšrement đ€Ł.......par contre ce bonbon de chez Weihenstephaner je l adore , une explosion de saveurs au programme , Danke Korbinian !!!

SamiRe
3 months ago
4.0
Mahtava olut

Ari R
@ R Market Laune, Lahti3 months ago
5.0
Ai ettÀ. Löysin vanhan liiton tummaa.

Sartsa86
3 months ago
3.3

JOni5
3 months ago
2.2