
Sweden's first 3.5% beer keeps the balance and a steady grip in taste.
Reviews
Oopee
26 days ago
4.0
Todella positiivisesti yllättänyt mellakkaolut. Maku on täyteläisen maltainen ja silti melko raikas juotava.
Yksisarvinen
@ M/S Viking Grace28 days ago

3.0
Peruslager, kevyt. Tuoksussa pientä raikasta hedelmäisyyttä, jota ei maussa huomaa. Maussa loiva banaaninen vivahde. Pientä humalaisuutta, maltaat maistuu joulukaljatyyppisesti.
Oscar K
@ Ölhyttan29 days ago
1.5
Kai S
1 month ago
2.7
_Kasi
2 months ago

3.0
Kevyt, maukas

lahensininen
2 months ago
1.9

Jonas Q
@ M/S Viking Grace3 months ago

2.7
It's OK, cheap export

Servoouh
3 months ago
2.0

MD
@ Systembolaget Delfingatan Luleå3 months ago
2.2

Mika V
@ Coop Haparanda4 months ago

2.4
Samaa kepeää tavaraa uudessa tölkissä. Kelpo janojuoma