
Reviews

Eric Bramstedt
2 months ago

2.8
Trevlig, inget speciellt

Svensk S
2 months ago
1.0

Jusuf
@ ICA Pello4 months ago
1.7
Tumma väri, ei oikein maistunut

Fahlsten
10 months ago
3.5

Nilppa
1 year ago

2.6
Melvinbelvin
1 year ago
2.0
Tossavainen
1 year ago

2.3

Igge A
1 year ago
1.5
Otroligt tråkig, tunn smak och knappt någon doft.

Olutsieppo
@ Coop Norra Esplanaden, Haparanda1 year ago
3.2
Paahteinen ja mausteinen.
Taisto
@ Systembolaget Borlänge3 years ago
2.9
Mausteinen aavistuksen hapan.