
Reviews

FrankBaboon
@ Alanya55 minutes ago
2.5
Tältä en odottanut yhtään mitään, joten kokemus on siihen nähden positiivinen. Prosentit eivät pahasti puske päälle ja maku on ihan siedettävä
Yoan M
22 days ago
2.0
Miiskuneiti
@ Pascha bay29 days ago

1.6
Raikkaus puuttuu, ei hyvä
Mazalskis
@ Pascha bay29 days ago

3.1
Makeahko yllättävän neutraali vaikka vähän vahvempi

Miro
2 months ago
2.8

Markku J
@ Metro Market Alanya6 months ago

3.7
Vahvaksi hyvä vaalea, joskin vahvuus maistuu ehkä hiukan liikaa läpi...
lon.etie
6 months ago
2.0
Maxime G
8 months ago
3.4

DerStiff
8 months ago

3.7
Süffig wie ein ordentliches Bockbier

DerStiff
8 months ago

3.7
Süffig wie ein ordentliches Bockbier