
Reviews

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 month ago

3.2
Tumma, roteva, nestemäinen ruisleipä

Jampe
2 months ago
2.2
Hannu J
5 months ago
3.5
lon.etie
7 months ago
2.0

Mikko M
7 months ago

2.6
Hitaasti nautittuna aamupalatäyteiseen vatsaan, kelpo olut.
Temppu
8 months ago
1.0
RasmusK
8 months ago
3.1
Mieto, hennon makea, keskihapokas. Ihan kiva tummempi olut Latviasta.
Stobelius
1 year ago
3.0
p_.k
1 year ago
4.0
Ei hullumpi tumma lager
Jaakko M
1 year ago
4.6