
Reviews

Moisés Linares @unacervezaal_dia
@ Más que cervezas3 months ago

4.5
Muy buena. Recomendada

Ihoden kaljakeisari
@ Marbella8 months ago

2.9
Unohtui merkata eiliseltä. Ihan kiva ale, mutta apaan liian vähän katkeroa. Maukunaama eksyi kuvaan mukaan 🐱
HazzeW
9 months ago
3.4
Roberto M
10 months ago
1.0
Saoulevent74
10 months ago
4.0
Yrjajan
@ Carrefour, Miramar10 months ago

2.8
Jotenki tympeä maku. Sitrushedelmää, ei mitään erikoista.

Emilio S
1 year ago
2.5
Gonza
1 year ago
3.0
DVD Lynch
1 year ago
3.5
Le falta un poco de rabia para llamarse rabiosa
Avispao
2 years ago

3.8
It's good, but it loses strength very fast after the opening