
Reviews

LOuis
@ Chez Nous2 months ago

2.9
Une blonde légèrement amer mais à la fois aussi très douce

Petit poucet
@ Cora Saint-Maximin3 months ago

3.0
J’aime bien le blé (16 fev 2025)
Lavoisier S
6 months ago
5.0

Guillaume D
9 months ago
2.7
🇫🇷
Justine
2 years ago
3.0
Quentin A
2 years ago
3.5

Dimdim
2 years ago
4.5

Baba
2 years ago
2.8

Rauno
2 years ago

2.7
Aika perinteinen ranskalainen vaalea. Ensipuraisulla hieman mauton, taustalla lievästi ruokaisa ja vähän hedelmäinen.

Markku
3 years ago
2.0