
Reviews

Mika L
1 year ago

3.0

Marcin K
2 years ago
3.7
Ruuneperi
@ Sempre2 years ago
3.5

Saukne
2 years ago
3.9
Maro
@ Pub Spółdzielnia7 years ago
3.5

Lilmesh
7 years ago
3.0

Tomppa S
7 years ago

3.5
Pidin. Ei kovin kitkerä humalointi, mutta tasapainoinen kokonaisuus. Maistuu savuankeriaan kera panimon kotipitäjässä Puolan Sopotissa.

ssamppa
7 years ago
3.0
Löysin mukin, mukista Sopotin keskusaukiolla. Oranssin samea, tuoksussa mukavasti mallas ja kunnollisen humaloinnin tuomaa hedelmää ja havua. Suutuntuma miellyttävän roteva ja maussa humalointi jatkaa havun hedelmäisenä. Sopivat katkerot. Oikein hyvä!
Qball
7 years ago
5.0

Joakim A
7 years ago
3.0