
Reviews

Biermichi
4 months ago
4.0
Arschlecken 3,50€👍🏻

JulianCaesar
4 months ago

3.9
Ich würde gerne Katharina Kleinfeld ihr [Biername hier einfügen]!🍻👍🏻👍🏻👍🏻

Binder D
5 months ago

2.0
Der name sagt mir mehr zu als das Bier !

señormetzger
5 months ago
3.5
MN
6 months ago
4.5

Ed van schleck
6 months ago
2.8

Der_Bienenmann
6 months ago
3.0
Klares goldenes Gebräu mit leichtes nicht stabiler Haube.
Riecht getreidig.
Im Geschmack mild getreidig.
Solide, tut keinem weh ohne Ecken und Kanten.
lon.etie
7 months ago
2.0
Teemu V
9 months ago
3.3

JJ67
@ K-Citymarket Ravattula11 months ago
3.6
Mukava perus-helles Saksanmaalta. Väri, vaahto sekä ennenkaikkea maku hyvällä tasolla. Luotettavaa germaanista panimotuotetta.