
Reviews

Mightykoala
8 days ago

2.9
Banaania, makeutta, maustetta, sitrusta ja savua.
Tämä ei ihan oma suosikkisahti ollut. Vähän turhan kevyt omaan makuun. Mutta kyllä sahti aina maistuu
(2+7+2+6+12 = 29) 2,9
Laita
1 month ago
3.4

Kaentiiä
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago

3.5

Japeinen
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago
3.0
Kaverilta maistot. Vehnä maistui ja hieman alko läpi

Jarno T
3 months ago
2.5

vauhjo
@ Tallukka Lager Festivaali3 months ago
3.5
Sahdiksi tunnistettava, joskin myös sitruksinen ja hapokas.

Saka
3 months ago

3.0
Lt

Valamankallio
8 years ago
3.5

Teemu K
@ Bock's Corner8 years ago

4.0

Ashburger
@ 3. Bothnia Beerfest 15-16.02.20198 years ago
3.5