
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Bastard burgers3 months ago

2.0
Aika mitäänsanomaton olut. Ei oikein tuoksu miltään, eikä maistu miltään. Pieni katkeruus loppumaussa.
Nude_of_Ale
@ Bastard burgers3 months ago
4.5

MrEcke
7 months ago
4.0
Omagginson
10 months ago
4.0
Timom
@ Spice1 year ago
3.0
Gyllenberg Wernborg M
1 year ago
3.0

Renata B
1 year ago
3.9
Blackstarastronaut
@ Bastard Burgers Medborgarplatsen2 years ago

3.0
Täyttää paikkansa odottelu ja syömisjuomana kelvollisesti. Asteen ehkä makea omaan suuhun.

SP S
@ Bastard burgers2 years ago
3.7
A-LuokanLihaa
2 years ago
3.1