
Reviews

Miguel C
24 days ago

0.6

Iso Kari
@ Sopilka Ukrainan Herkut Itis4 months ago

3.0
Malltaista herkkua 🇺🇦

Patricia M
4 months ago

3.0
Cerveza típica edición navideña traída de Ucrania para acompañar este viernes de fajitas casero! Suaves 500ml que entran muy fácil bien fríos.

Adrilojea
4 months ago

3.2
MakeJ
@ Sopilka Ukrainan Herkut Itis5 months ago

3.1
Lvivske jouluolut, tämä 0,48 L tölkistä 4.2% vahvuisena. Tumma olut vaalealla vaahdolla. Oluisen maltainen mieto tuoksu. Tumman lagerin makua ja humalointia, maukas, tasapainoinen, pehmeä, hyvä juotava mikä hyvä koska tässä tapauksessa pitkän hiihtolenkin palautusjuomana... 🍻😁 Kestävä mutta mieto jälkimaku, ei riitele, hyvä. Jouluoluista kenties miedoimman makuinen, ei niin mausteinen.
Nathan
5 months ago
2.5

Cyril_Ovd
6 months ago
3.0

oipaT
@ Kalinka Itis6 months ago

3.0
Sinikorkkinen 1,12 L ruskea muovipullo. Sininen tähtitaivas pudottelee lumihiutaleita kaupngin ylle. Musta juoma, hiekanvärinen vaahto.
Makea ja maltainen - kotikaljamainen. Miedosti humaloitu.
5,50€
Pune
@ Sopilka Lippulaiva7 months ago
2.9
Kuultavan mustaa. Kevyellä sormen levyisellä beigellä vaahdolla, mikä katoaa nopeasti. Mieto hiukan makea maltaan maku. Aavistus siiderimäinen koostumus. Omena maistuu myös. Kokonaisuus on raikas, mutta laimea alusta loppuun ja hiukan vetinen.

Tero
@ Shop sopilka7 months ago

3.1
Pehmeä tumma olut! Slava ukraini!