Wreckless 4.8%, RedWillow Brewery, England
100 ratings
3.6
Wreckless
4.8% American Pale Ale
Champion beer of cheshire 2011 and siba north gold medal winner in the premium bitter category. This pale ale is loaded with citra and amarillo hops providing massive amounts of tropical fruit with a clean finish.
IBU:25
Hops:Amarillo, Citra

Reviews

Post author: Gaelager7
Gaelager7
@ Qoqa
3 months ago
Wreckless, England
3.6
Bonne américaine très agrume Pas mal de citra, sans trop amère Vraiment sympa !

Post author: TONO
TONO
3 months ago
3.2

Post author: Ant
Ant
11 months ago
2.9

Post author: Koslowski
Koslowski
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku
2 years ago
3.6
Onpa onnistunut tuote. Tasapainoinen, pehmeä ja hedelmäinen. Ei yhtään katkeron kitkerää jälkimakua. Napakka kokonaisuus, voin ostaa toisenkin kerran.

Post author: Arto
Arto
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
2 years ago
3.8
Oikein kelpo pale ale. Ei tässä mitään erikoista ole, mutta maistuu.

Post author: Hiilis
Hiilis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
2 years ago
Wreckless, England
2.6
Kuohkea kukkanen peittää läpikuultamattoman utuisen ja mehukkaan näköisen oluen. Hyvin mieto tuoksu jossa hievahdus hedelmäisyyttä. Voimakkaan kirpsakkaat hapot jotka tuntuvat kielen kärjessä. Humalointi hyvin maltillinen. Tasapainoinen kokonaisuus josta on vähän vaikea keksiä kohokohtia. Kaikkea on niin maltillisesti sekaisin eikä mitään maun huippukohtia eikä toisaalta hirveästi vivahteitakaan ole löydettävissä joten vähän mitäänsanomattomaksi tämä valitettavasti jää.

Post author: Olutlassi
Olutlassi
2 years ago
3.5

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
2 years ago
Wreckless, England
3.9
Uusi panimotuttavuus (canned 10/2023): Kevyen rusehtavan oranssista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu maukkaan, makean ja kypsän trooppisen hedelmäinen (appelsiinia, mangoa, ananasta) ja hieman voimainen ja yrttinen. Maku maukkaan ja makean trooppisen hedelmäinen (mangoa, appelsiinia, ananasta, persikkaa), kevyen voimaisen rasvainen, dänkkinen ja vihreän yrttinen, kevyen ja makeahkon maltainen ja kepeän viljainen sekä maltillisen humalaisen katkera. Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen. Lopulta oikein maukas ja yllättävänkin monipuolinen APA. Tuo pieni voimainen yrttisyys oli tosin hieman oudohko, mutta sopi kokonaisuuteen ihan mukavasti.

Post author: Mark
Mark
2 years ago
3.6
Hyvä APA

Post author: Markku J
Markku J
@ K-Supermarket Ratina
2 years ago
Wreckless, England
3.8
Eipä huonompi apa tämäkään, makua on..