
Reviews

Carlsson P
25 days ago

3.5
Erken62
@ Gästis Staffanstop7 months ago
3.3

zympan
@ Simrishamn3 years ago

4.5
Len och fin!

Dekanozov
7 years ago
4.2
Len och välsmakande. Balanserad sötma.
Altaaja
7 years ago
3.3
Chollingo
7 years ago
3.5
En mild god smak med efterton av nötsmak

Igge A
8 years ago
3.0
Den är inte så mycket skånsk klassiker mer tysk lager av lite bättre sort. Rund smak, lite beska som stannar kvar.

Mr.Braf
8 years ago
4.5

Sande
@ Restaurang skutan8 years ago

4.0

Henrik L
9 years ago
4.0
Mycket smakrik och god ljus lager.