
Reviews

Zwunda
@ K-Citymarket Pori Puuvilla2 months ago

4.0
Todella hyvä inkivääri olut. Inkivääri ainakin maistuu! Vanha etiketti oli parempi.
Vesa P
@ Verkkokauppa.com3 months ago
4.0

Hessu
@ K-Citymarket Ravattula4 months ago
3.4

Dj Baty
7 months ago
4.0

Maajohtaja
@ K-Citymarket Mikkeli9 months ago

3.0
Jämäkkä inkivääri. Pientä poltetta antaa kivasti Masked Singerille👍🏼
Jonas
@ K-Citymarket Mikkeli10 months ago

2.2
Tymäkkä inkivääri, kuten luvataankin. Kiva jos tällaisesta tykkää.

Olutsieppo
@ K-Citymarket Lielahti10 months ago
3.3
Vahvan inkiväärinen.

360Beers
@ Helsingør6 years ago

1.0

Mauno S
9 years ago
3.0
Hyvin on inkivääriä, on myös joksenkin tulinen. Ei oikein janoon ja ei lämpimänä. Inkiväärisen makea ja hiukan tulinen jälkimaku.