
Reviews

STNO
11 months ago

3.7
God . Lite vek i smak och doft .

Prins Kajuku
@ Systembolaget Laholm2 years ago

3.6
Nästan som en belgare, dock inte riktigt lika söt. Bra styrka.

T. Holm
@ Halmstad Brygghus2 years ago
3.5

Jecaan
2 years ago
3.8
Tobias K
9 years ago
3.0