
Reviews

En kullas ölresa
6 years ago
3.4
Regen
@ Systembolaget Lindhagensgatan7 years ago

4.0
Bra smak, 👌🍺🍺

Andréas F
7 years ago
3.4
JonasK
8 years ago
3.0

Takko
9 years ago

4.0
Balanserad i smakerna med humledoft. Ett bra hantverksöl med medelbeska