
Reviews

Roywenk
6 years ago
4.0

Iso J
@ Bistro Norland8 years ago
4.2
Oikein maistuva belgi ruotsalaisen live musiikin säestämänä.

Magnus S
8 years ago
4.0
Påminner mycke om Mörk lager, lite väll mycke alkholsmak

Roywenk
8 years ago
4.0

Pillsner
8 years ago
4.0
Peter S
8 years ago
5.0

Roywenk
9 years ago
4.0
En positiv överraskning, mycket smak!