
Reviews

Tomas
@ Kvarnholm7 days ago

3.0

•●Knoxar●•
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki22 days ago

3.0
On kyllä aika paljon energiajuoman makuinen, mutta ei yllä alkuperäisen kultalonkeron tasolle!
Ville H
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn3 months ago
3.0
Itselle toimii paremmin kuin perus lonkku.

Tuomela J
3 months ago
2.7

Mizouhhh
4 months ago
2.1

Venomi
5 months ago
3.5
Hyvää energiajuomaa. 😋

Miihael01
@ Vanajanlinna7 months ago
3.4
Paras energiajuomanmakuinen lonkero mitä maistanut👌🏼

Aapo S
@ Fotografiska Tallinn9 months ago

1.6
energiajuoman maku

OscuK
@ Treppoja kauplus10 months ago

2.1
Energia juamaa

Muttermann
@ SuPerAlko Pärnu1 year ago
2.9
Mitään lonkeroa tässä ei ole. Ihan kossubatteri meininki. Teksti tölkissä niin pienellä, ettei ainesosia ite ainakaan nähnyt.