
Reviews
Игорь Д
7 months ago
3.9
Reigo
11 months ago
3.0

Taix5000
11 months ago

3.2

Markus K
1 year ago
2.5
Ihan tavallista olutta. Positiivista, että ei maistu viinalta vaikka on vahvaa.

Mark O
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

3.0
No joo, olutta se on tämäkin
Sedell22
2 years ago

1.5
Kevyt ja makean makuinen, ei maistu alkoholi liikaa

Pasi K
@ SuPerAlko Valka2 years ago
2.8

G-hamaa
3 years ago
2.2
Raju pettymys. Vetinen ja viinainen.

Mikko R
3 years ago

3.2

Singhamies
@ SuPerAlko Ainaži4 years ago

5.0