
Reviews

Äijänsuon oraakkeli
7 years ago

3.5
Gran Canarialaista craft beeriä. Väri mielenkiintoinen, kirsikkaolutmainen. Maku oli neljän verrokin satsista paras. Hedelmäinen, sopivan humalainen ja varsin raikas. Onnistunut olut.

Jouni M
@ El Lupulo Feroz7 years ago
4.5

Stavros Ioannidis
8 years ago
1.0

Daniel Eduardo B
8 years ago

2.5
Demasiado sabor frutal