
Reviews

Eckbertsteckbert
3 years ago

3.7
Würzig und herb…angenehmes Lager

Towelie
5 years ago
4.0
Hoorutka
@ Maxima X Gegužės 3-osios g.6 years ago
2.8
Kevyttä ja vaaleaa, eikä edes täysin mautonta.
SF78
9 years ago
4.0
Very good neutral taste, easy to drink (a lot!)