
Reviews

Kobe
28 days ago

2.6
Maukas sauna-olut, vaikka vähän halpa jälkimaku.
Jambahh
@ Riika1 month ago

1.6
Mautonta eikä oikein happojakaan löydy
Jarmo H
1 month ago

3.0
Pyöreä ja viipyilevä.
Andre T
2 months ago

3.2
Sir Silver
3 months ago
3.5

Zenkko
3 months ago
3.3

Romain L
7 months ago

2.8
Bierre standard comme une kronenbourg

MAsi
@ Maves Cafe4 years ago

3.7
Taas olut tuotiin kylmänä ja jäähdytettyyn tuoppiin, voiko olla pitämättä😃

Drix
6 years ago
3.0

Thibault S
7 years ago
3.3