
Een blond, helder bier van hoge gisting met een aroma van Saaz-hop. Het zachte moutkarakter en de geparfumeerde fruitigheid van peren en appeltjes komen sterk tot hun recht tijdens de afdronk. Tijdens het brouwen worden op verschillende tijdstippen fijne aroma-hoppen toegevoegd. De Saaz-hop voegen we helemaal op het einde van het brouwproces toe. Zo bekomen we het mooie hoparoma.
De tweede gisting op fles (en vat) zorgt ervoor dat men het bier langer kan bewaren (tot 2 jaar) en dat tijdens deze bewaring de smaak verder evolueert.
Reviews

Van Severen B
1 month ago

3.5

Wayne Johnson
7 months ago

2.5
Kevyt ja hedelmäinen, mutta samalla jotenkin tunkkainen ja hiivainen. Menee, muttei jää kaipaamaan.

UC08
@ Drankgigant Beveren11 months ago

3.0
GOBEAUX K
11 months ago
4.1
Samtje
1 year ago

3.5

Dperidon
1 year ago
4.0

Blauwblomme J
1 year ago

4.0
👍👍🍺
ALEX PTA
1 year ago
3.2

Noah D
1 year ago

3.8
Bière de raciste mais pas mauvaise.

Rune
@ Café backdoor2 years ago

3.8