
Reviews

Johann
16 days ago
2.5
Thomas Citters
28 days ago


Teppo S
2 months ago
4.0
Raikas mukava mieto olut. Makua kumminkin löytyy. Kesää päin kun mennään niin oikein hyvältä janojuomalta vaikuttaa, arvostaisin jos tätä sais esim. talkoissa hikisenä päivänä. Pilsnerimäinen.

Manguls
@ Heilbronn6 months ago

4.2
Industrie Gepansche

Felf
@ Aldi Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht11 months ago

2.8

Fynn
@ Aldi Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht11 months ago

2.7

Althaus
@ Aldi Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht11 months ago

2.5
Pint Killer
1 year ago
2.2

UC08
1 year ago

2.4
Jérémy S
1 year ago
2.3