
Reviews
HazzeW
1 month ago
4.3

Risfis
@ Man cave1 month ago

4.9
AssĂ„ Stigberget đđđđ
Dottore Stranoamore
2 months ago
4.7
VÀldigt god och honungen ligger dÀr i bakgrunden. Trots 9,0% smakar den ingen alkohol men trÀffar rÀtt bra. 5-6 av den hÀr och livet kÀnns fint ;).

Luddemannen
2 months ago

4.8
Otroligt god. Frisk, söt, besk, fyllig, fruktig. Honungen gör sig pÄmind likasÄ. Behagligt!

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 months ago

4.5
God, honungen finns i smaken. Fruktiga toner kompletterar. Doft av honung och rejÀl beska. LÄng eftersmak dÀr beskan ligger kvar.
Good, the honey is present in the taste. Fruity notes complement. Aroma of honey and substantial bitterness. Long aftertaste where the bitterness remains.

Falconslukaren
3 months ago

4.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online3 months ago

4.5
LĂ€cker đđ»!
God smak av mango och grapefrukt.
JesperS
3 months ago
4.1
Mmm, mycket god!

Robert G
3 months ago

4.2

tharju
6 years ago
4.1