
Reviews

P-o O
1 month ago
3.6

Chaexet
10 months ago
3.3
Tukiopetuslapsi
@ Me Gusta Burgers1 year ago
3.8
Beerzaq
2 years ago
3.9
Nenne
@ Svenstavik2 years ago

3.4
Förvånansvärt god!!
Bra eftersmak, kunde vara lite mer explosion i början. Härlig eftersmak dock.
JesperS
3 years ago
3.6
Nja, tämligen blek.

Dricki
@ Holms hus.3 years ago

4.1

T. Holm
@ Holms hus.3 years ago
4.1

Johannes R
3 years ago
3.5
Mycket god och fräsch öl!

Kroghall
@ Rättviks backen4 years ago
3.5
Hög beska frisk smak