
Reviews
Cede
4 months ago
3.3

Tomppa J
@ Bierhaus Berlin5 months ago
3.6
Vähän kupariin vivahtava, samea. Hyvin hedelmäinen, aromikas, perinteinen vehnä.
Juhis
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku5 months ago
5.0
Mukavan pehmeän makuinen vehnäolut, ehdottomasti jatkoon

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti7 months ago
3.2

Prahan Piisami
7 months ago
4.2

Poukonen
8 months ago

3.4

Stasp
8 months ago

5.0
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala8 months ago

4.0
Maukas vehnäolut. Vehnämaltaat maistuu ja pieni puraisu päälle. Hyvä hefe.
Olli322
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti8 months ago

3.4
Makeahko vehnäolut
Archenon
8 months ago
3.4