
Reviews
MikPi
18 days ago
4.0
Leija__
19 days ago
4.0
Jonttu T
@ Oluthuone Panimomestari2 months ago

2.0
Perus tumma lager. Ei oikein säväyttänyt

Sami V
@ Oluthuone Panimomestari2 months ago
4.3
Mukavan paahteinen ja kevyt kermainen vaahto päällä.
Runkoa löytyy ja pieni humalointi mutta oikein sopiva
Vili J
@ Panimoravintola Plevna2 months ago
3.6

Jontte R
@ Olutravintola Pikkulintu Ruttopuisto4 months ago
4.5

Tomi V
@ Oluthuone4 months ago

3.6
Vallan maukasta tummaa.

Jnila
@ Panimoravintola Plevna4 months ago

3.7
Todella kepoisa tuntu. Kautta linjan todella saaristolaisleipäinen muuten. Makeus ei ole ihan jäätävä, mutta pieni siirappihuntu silti on alkuun. Pidemmän päälle makeus väistyy hetkellisesti ja mukautuu tuonne jälkimaininkeihin lagerisuuden sekaan.

SakkeB
5 months ago

2.9
Maistuu lager mut yöllä (tiiätkö niiku tumma lager)
Harri
@ Panimoravintola Plevna5 months ago
3.1