
Banaaninimainen, neilikkainen, makeahko punertavan värinen perinteinen baijerilaistyylinen vahva vehnäolut.
IBU:29
Reviews

Mikael R
5 days ago
2.9
Etelämäki O
20 days ago
3.6
Pasi V
@ Citymarket Ideapark Seinäjoki25 days ago

4.3

Frank Zalorando
25 days ago
3.2

Jani V
@ Bar Dom1 month ago
4.0
Näköjään melkein kymmenen vuotta sitten juonut viimeiksi. Mutta tämähän on todella hyvää.
RR
2 months ago
3.2
Tuoksussa banaania. Alkumaussa silliä, mikstuuraa ja neilikkaa + vähän banaania ja vehnäoluen tyypillinen maku vahvana. Nää ei ole mulle mieluista tyylilajia, joten tunnistaa hyväksi olueksi, mutta ei hyvää mun suussa.
Unknown
2 months ago
3.0
Justiinsa niin kuin pullon kyljessä kerrotaan. Punertava, maultaan makeahko, banaanimainen neilikkainen vehnäolut.
Hyvä.

Kamuloppu
2 months ago

4.6
Parhaita vahvoja vehnäoluita mitä on tullut juotua. Aivan erinomainen olut.

Hesssu
2 months ago
3.2
Vili J
@ Panimoravintola Plevna2 months ago
4.2