
Reviews

GnuTLoL L
22 days ago
2.9

Petri H
10 months ago
3.7

Audrey
2 years ago

3.5

Jari K
3 years ago
3.6
Matias T
@ Senja by heart3 years ago

3.6
Mukavan pehmeä ja hedelmäinen. Etenkin täälä paikallisessa saunassa nautittuna erittäin hyvä!

Jarppi
3 years ago
4.0
Janne L
3 years ago
4.5

Joni V
3 years ago
3.2
Pidin. Maukas kuparin väri ja pehmeä suuntuntuma. Ei huipputuote, mutta hyvä.

Janne N
@ Rema 1000 Finnsnes4 years ago
4.2
Excellente!
RAT
4 years ago
3.7