
Reviews
Jani H
6 months ago
3.3
Esa R
6 months ago
3.2
jatyster
7 months ago
4.3

Nieminen J
8 months ago

5.0
Yks parhaista 🇱🇹 oluista omasta mielestä

Jedi Master 74
9 months ago
0.5
Nyt astuin Klapeidassa harhaan. En saanut kuin 2dl tätä alas ja siinä vaiheessa tämä ALUS meinasi tulla ylös. 🤢

Santtu N
@ Maxima X Gegužės 3-osios g.10 months ago
2.7
Vahvanmakuinen paikallinen olut lähikaupasta. Maistui

Kirsi N
@ Vilnius10 months ago

3.0
Lähimarketista sokkona ostettu lomaolunen. Ihan maukas, raikas ja kaikin puolin ihan jees! 👍🏼

Pasi Salosta
@ Vilna10 months ago

0.9
Pizzan kanssa hyvä kaveri,eipä minkään oikean makuinen.
Macce
@ Iki, Sodų g., Vilnius11 months ago
3.4
Skannaus antoi tämän oluen. Osalla kuvissa eri kuori, mutta ehkä sama olut kyseessä. Tämä on 6 prosenttien versio. Vahvaa lageria, jossa on potkua. Ehkä nyt uppoaa paremmin kuin kotimaiset perus neloset. Onko syy sitten ympäristö vai maku?

Jonne S
@ Maxima X Gegužės 3-osios g.11 months ago

3.0
Ilmeisesti Liettuan Koffia, mutta silti selvästi kotimaista parempaa.