
Dark Ale.
IBU:31
Hops:Willamette
Reviews

Cat Man Don’t
4 days ago

4.3
On kyllä kiva! Oikein hyvä.
Mika O
@ Alko Akaa8 days ago
3.7
Hannu J
10 days ago
3.4

Dr. Ölberg
14 days ago
4.2

Petri V
@ Alko K-Citymarket Järvenpää15 days ago
2.5
Sami M
29 days ago
4.0
Archenon
1 month ago
3.3

Hessu V
1 month ago
3.6
Zaphood
1 month ago
3.4
Musta, täysin läpinäkymätön olut. Vaalean ruskea vaahto on ja kestävä tuopissa. Tuoksu on kevyesti paahteisen maltainen
Maku on hapokas, maltaisen pyöreän pehmeä ja maistuva.
Loppumaku on pitkä liukuen maltaisuudesta lopun mukavaan kevyeen humaluuteen, kutsuen maistamaan uudelleen.
Aikas bueno ale.
Pekka P
1 month ago
4.0