
Reviews

jarimus
@ Hämeenkyrö18 days ago

3.9
Parhaasta päästä vahvoja oluita. Ei maistu prosentit läpi. Ihmeen pehmeä maku. Runsaasti pehmeää vaahtoa. Väri mukavan tumma. Jäi mukava jälkimaku.
Mikko Luoma
@ Puola2 months ago

3.1
Melko hapan maku ei kuitenkaan huono asia

verkku
3 months ago
1.6

Servoouh
3 months ago
2.5

Lennert DC
7 months ago
3.0

Teemu M
8 months ago

3.0

Łysy
9 months ago
5.0
Najlepsze co piłem w życiu

Konsul.des.Hopfens
9 months ago

3.4
Ein leichtes Starkbier. Der erste Geschmack kommt wie eine Faust und verebbt zügig zu einer Streicheleinheit. Gibt weitaus bessere "Mocne" und dennoch kann man sich hier geschmacklich-locker mit den % einen in die Rüstung schmieren.

Antti Kotti
9 months ago
3.9
Ihan tyylikäs ja hallittu. Vai pliisu?

Petri R
10 months ago
4.0