
Reviews

Öl Jocke
3 months ago

3.7
Blackstarastronaut
7 months ago

2.5
Läheisimmästä sevenelevenistä Soulissa ostettu, paikkaa on mahdoton löytää kun näitä kauppoja on vähän joka nurkalla.
Kalja on aivan perushyvää, ei erityistä valittamista muttei kehujakaan.

Christophe
10 months ago
3.0
Galu Galu
10 months ago

3.1

Greg Y @skollsbeer
@ Chez Bierre P.11 months ago

2.7
🇰🇷 Et une coréenne de plus ! Merci Pierre !

Greivi
@ 7-Eleven1 year ago
4.2

Druncan
1 year ago

3.4
Direct from Sth Korea, super tasty, absolutely great on a hot afternoon. Drink it! NOW!!!

Christian K
@ Incheon2 years ago

3.0
Brassage à froid. Légère et peu amère.
Tevo
2 years ago
3.1
Jonas
2 years ago

1.8
Eipä ole kummoinen maku, vaahto tai tuoksu.