
Reviews

oipaT
@ Systembolaget Ockelbo27 days ago

3.0
Kaikki mustaa ja vähän kultaista. Maistuu ihanalta ja hieman savuiselta.
🇨🇦-🇫🇮 2-4 => finaaliin.
36,50 SEK.
PL V-vik
5 months ago
3.8

D.A.L.
10 months ago
3.5
Jabcam
1 year ago
3.0

Roywenk
2 years ago

4.2
Bra, bryggeriet levererar!

Fahlsten
3 years ago
3.5

En kullas ölresa
3 years ago
4.3
Svempa66
@ Helsingegården4 years ago

3.5

Mattias S
5 years ago
3.6

Mr Stream
5 years ago
4.0
Väldigt trevlig öl mycket smakrik men inte för tung i smaken!