
Unlock the Fiskarsin Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Kesäkolli on tuoreella inkiväärillä maustettu vaalea vehnäolut. Melko kuiva ja kevyt, inkivääri tulee pehmeästi tuoksussa olematta polttava. Kylmänä nautittava, erittäin virkistävä ja raikas, kenties jopa simamainen juoma kuumaan kesään ja terassille.
IBU:17
Reviews

Juha M
@ Rekolan Panimo Tap Room20 days ago
3.1
Mieto, kevyt ja mukava inkivääri! Kesäinen bisse🙏🏻

Ana R
21 days ago

4.2
Jeesjeesjeesjees

Jari K
@ Fiskars Veitsitehdas21 days ago

3.3
Jännän äärellä makeesti inkivääri hivuttautuu taustalta
Tuukka R
29 days ago

4.0
Täyteläinen, maistuva. En saa millään päähän mikä tämä mieltä virkistävä jälkimaku on mutta hyvä on

KymppiMiikka
1 month ago
3.0

silppu
1 month ago
3.9

Mik_02
2 months ago
4.5
Rahkaparta B
5 months ago
2.0
KimmoM
8 months ago
3.3
Harry
@ Alko Verkkokauppa9 months ago

0.7
Noniin, taas jatketaan jo tutuksi tulleella vehnäolut linjalla.
Tänään testissä Kesäkolli.
..ja siihe esittely tällä kertaa jääkin.
Mauton kesälitku.
Oi voi..