Heathen 4.1%, Abbeydale Brewery, England
80 ratings
3.6
Heathen
4.1% American Pale Ale
A wonderfully refreshing American style Pale Ale showcasing the marvellous Mosaic hop. Light and sessionable, bursting with tropical fruit flavours and a pleasant citrus bitterness.

Reviews

Post author: keijoking
keijoking
@ K-Supermarket Tripla
5 days ago
Heathen, England
3.2
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa. Sitruunaa aika paljon maussa ja todella kevythän tämä on tosiaan. Selvä kesä juoma, helppo juotava. Hedelmäinen ja sitrusmainen.

Post author: Charlie
Charlie
@ Arcadia
19 days ago
Heathen, England
3.5
Citrusy, wouldn't want more than a couple

Post author: C27
C27
25 days ago
Heathen, England
4.0

Post author: Beer Pong
Beer Pong
@ beerhouse, Market Harborough
29 days ago
Heathen, England
3.5
It's one of those in the photo! Both were good.

Post author: Christian K
Christian K
@ Halifax Hotel
1 month ago
Heathen, England
2.5
APA peu typique pour une production UK. Fruitée, mais pas trop.

Post author: OhraVesku
OhraVesku
2 months ago
3.6
Reipas vaahto, sitruksinen ja hedelmäinen, mosaic maistuu selkeästi - nam, lopussa katkero ehkä hiukan liikaa, jättää sitruksinen ja kitkerän jälkimaun, mutta tähän prosenttimäärään hyvä mosaic tekele, kannattaa maistaa.

Post author: Kurtsi
Kurtsi
3 months ago
3.8

Post author: Tarmo A
Tarmo A
5 months ago
3.4

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
7 months ago
Heathen, England
3.8
Kaksi pettymystä alla. Joko Britit onnistuu. Parasta ennen 8.6.26 Vaahto on paksua ja pysyvää. Väri on utuinen ja mehevän maltainen. No tässä on raikkaampi tuoksu. Mehevän maltainen, kalkkisuutta, hedelmää, no Mossea ehdottomasti. Jaa, tämä olikin Mosse humaloitu. Herukkaa, ananas, sitrus. Joo joo. Kunnon Mossen usvat tummemman maltaan kera. Maku, no nyt lähtee. Kolmikon paras vaikka voltteja 4.1%. Tyylikäs savuisuus katkerossa mikä ei yllättäen häiritse mua. Hedelmäinen, kalkkisuutta, pehmeää mallasta, kuiva, kivan katkeran tumman maltainen. Yllättävän kalkkinen maku ja öljyistä suutuntumaa kivasti. Perhanan kiva katkero. Raikas, kiva, maltainen, hedelmäinen, pehmeän katkera. Kivasti kirvelee kurkussa katkero. Voltteihin nähden kova olut. 3.8. Pisteet voltti genren mukaan. Kyllä näitä illan janoon kippaa. Todella harmiton joka tilanteen olut. Suositus, maistakaa jos vastaan tulee. Reilu 6€ oli Citarissa.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Pirkkala
7 months ago
Heathen, England
3.5
Ei juurikaan tule mieleen montaa olutta, joka on 4 prossanen ja näin hyvä… Aivan loistava janojuoma.