
A wonderfully refreshing American style Pale Ale showcasing the marvellous Mosaic hop. Light and sessionable, bursting with tropical fruit flavours and a pleasant citrus bitterness.
Reviews

keijoking
@ K-Supermarket Tripla5 days ago

3.2
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Sitruunaa aika paljon maussa ja todella kevythän tämä on tosiaan. Selvä kesä juoma, helppo juotava.
Hedelmäinen ja sitrusmainen.

Charlie
@ Arcadia19 days ago

3.5
Citrusy, wouldn't want more than a couple
C27
25 days ago

4.0

Beer Pong
@ beerhouse, Market Harborough29 days ago

3.5
It's one of those in the photo! Both were good.

Christian K
@ Halifax Hotel1 month ago

2.5
APA peu typique pour une production UK. Fruitée, mais pas trop.

OhraVesku
2 months ago
3.6
Reipas vaahto, sitruksinen ja hedelmäinen, mosaic maistuu selkeästi - nam, lopussa katkero ehkä hiukan liikaa, jättää sitruksinen ja kitkerän jälkimaun, mutta tähän prosenttimäärään hyvä mosaic tekele, kannattaa maistaa.

Kurtsi
3 months ago
3.8

Tarmo A
5 months ago
3.4

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago

3.8
Kaksi pettymystä alla. Joko Britit onnistuu. Parasta ennen 8.6.26
Vaahto on paksua ja pysyvää.
Väri on utuinen ja mehevän maltainen.
No tässä on raikkaampi tuoksu. Mehevän maltainen, kalkkisuutta, hedelmää, no Mossea ehdottomasti. Jaa, tämä olikin Mosse humaloitu. Herukkaa, ananas, sitrus. Joo joo. Kunnon Mossen usvat tummemman maltaan kera.
Maku, no nyt lähtee. Kolmikon paras vaikka voltteja 4.1%. Tyylikäs savuisuus katkerossa mikä ei yllättäen häiritse mua. Hedelmäinen, kalkkisuutta, pehmeää mallasta, kuiva, kivan katkeran tumman maltainen. Yllättävän kalkkinen maku ja öljyistä suutuntumaa kivasti.
Perhanan kiva katkero. Raikas, kiva, maltainen, hedelmäinen, pehmeän katkera. Kivasti kirvelee kurkussa katkero.
Voltteihin nähden kova olut. 3.8. Pisteet voltti genren mukaan. Kyllä näitä illan janoon kippaa. Todella harmiton joka tilanteen olut. Suositus, maistakaa jos vastaan tulee. Reilu 6€ oli Citarissa.

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago

3.5
Ei juurikaan tule mieleen montaa olutta, joka on 4 prossanen ja näin hyvä… Aivan loistava janojuoma.