
Reviews

Johanna H
@ Golden Coast Beach Hotel3 days ago

4.2
Kyproksen loman viimeinen olut

Tommi M
@ Alfa Supermarket & Souvenir (Discount shop)2 months ago

3.0
Tölkillinen incelbergia, pienin ja huokein Kyproksen kolmesta isommasta olutmerkistä. Resepti lienee lähellä Keota sillä tässä on myös käytetty maissia. Tässä on kivaa hedelmäisyyttä mutta katkeron terävyys puuttuu. Ero Keoon on melko mitätön, ja jos haluaisin kunnolla tissutella voisi tämä olla hyvä edullisempi vaihtoehto. Hanasta tätä ei näytä olevan saatavilla. Eli okei polttis suomalaisen rehupuntin lomaravintoon.

Lätsä
7 months ago
3.1
Purjo
@ Family Shop8 months ago
2.2
Aivan liian vetistä. Tuliaisena ostin itelleni. Olis ehkä pitäny juoda Kyproksen lämmössä. Ei tartte toiste kokeilla.
Laine J
8 months ago

2.0
Aika mauton, rantapäivän jälkeen meni ihan ok. Mutta ei jatkoon muuten

Lou
8 months ago
2.0

KymppiMiikka
9 months ago
2.9
Tallen
9 months ago
2.3

Pasi K
@ Paphos10 months ago
2.7
Oluttaprkl85
@ Avanti Village11 months ago

3.4