
Reviews

Petteri A
5 days ago
3.4

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn25 days ago

3.1
Aamuyön pelastaja. Tarpeeksi iso, tarpeeksi prossia. Makukin ok. Tärkeysjärjestys.
Meemmeli
3 months ago
3.5
Hannu J
5 months ago
2.5

Indrek K
@ Home6 months ago
1.9

Vasilis G
8 months ago
2.8
Temppu
8 months ago
1.5
Andre T
9 months ago

3.6

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn10 months ago

2.9

Zenkko
@ Rimi Supermarket, Telliskivi, Tallinn11 months ago
3.6
Nätin kuparin värinen, positiivinen yllätys.