
Reviews

p
8 years ago

3.0
Deleted by user
@ www.oluttakotiin.com9 years ago

3.0
Lähempänä viiniä kuin olutta. Toki saisonissa ylipäätään on paljon viinivivahteita. Tymäkästi voltteja jotka ikävä kyllä maistuvat läpi. Hunaja ja tynnyri maistuvat myös.
Erki E
9 years ago
5.0
Oispa K
9 years ago
3.5

Antti K
9 years ago
2.0

Marko A
@ www.oluttakotiin.com9 years ago
1.5
Ei ollut mun makuun. Vähän liian kaukana oluenmausta mun mielestä...

Juho L
@ www.oluttakotiin.com9 years ago

2.0
Aika erikoinen on. Kukkais viiniä. Pakko sanoa että en toiste osta. Enemmän viini tulee mieleen kuin olut.

Sara R
9 years ago
2.5

wezo
9 years ago
1.0

Horn600
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn9 years ago
3.5
Kirsikkatynnyrin makuinen saison. Aivan sitä mitä panimo kuvailee.